03:54

Stylizacja na co dzień: do pracy

Stylizacja na co dzień, czyli co noszę do pracy?

Nie którzy z Was na pewno wiedzą, że pracowałam w firmie, która zajmowała się zarządzaniem nieruchomościami. Gdzie nie było sztywnego dress code. Miało być wygodnie i ładnie. Szpilki nie były obowiązkowe. Obecnie pracuje w domu, gdzie trzeba być odpowiednio ładnie i modnie ubranym.

W okresie jak pracowałam w firmie zarządzającym nieruchomości musiałam wstawać o 6:00, o 7:10 miałam trajtek, pracę ustawowo kończyłam o 16, niekiedy zdarzały się nadgodziny i musiałam pracować do 21. Obecnie zaczynam pracę o 10 i mogę pracować do 24. 

Stylizacja na co dzień #1 - modna bluzka

Bluzka kupiona z myślą o chrzcinach mojego chrześniaka. Pojawiła się nie dawno na rynku, jest modna, wygodna i ma swój styl. Bluzka pasuje do stroju sportowego i na szpilkach. Jestem na TAK, a Wy co sądzicie o tym?






Bluzka - Elcol, Kurtka - La Belle [Halens], Spodnie - MiR, Torba - Farbotka, Kolczyki i Zawieszka - Apart, Zegarek - MC Quartz [Oriflame]

Stylizacja na co dzień #2 - pastelowa kurtka

Kurtkę kupiłam kilka lat temu, jest cieplutka, wygodna i cały czas modna. Ma fajny malinowy kolorek, pasuje do stroju sportowego i na szpilce. Jestem na TAK, a Wy co sądzicie o tym?





Bluzka - Elcol, Kurtka - John Baner [Bonprix], Spodnie - MiR, Torba - Farbotka, Kolczyki i Zawieszka - Apart, Zegarek - MC Quartz [Oriflame]

Stylizacja na co dzień #3 - pastelowa bluzka

Bluzka kupiona na 50 lecie ślubu wujka i cioci. Kreacja pasuje na imprezę rodzinną, do pracy lub na spotkanie ze znajomymi. Do tego dobrałam ładnie spodnie, biżuterię, delikatną torebkę i stylizacja gotowa. Jestem na TAK, a Wy o tej stylizacji?





Bluzka - Agmar, Spodnie - MiRBroszka - pamiątka po prababci, Wisiorek - otrzymałam od babci
Copyright © 2014 Szafa Karolci , Blogger