03:35

Przegląd wszystkich lakierów Semilac

Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam zestawienie moich wszystkich lakierów Semilac. Nie jest ich okazale dużo tylko 10 sztuk. Mam nadzieje, że mój wpis pozwoli Wam poznać kolory bliżej i ułatwi wybór przed ich kupnem. Może któryś z nich wpadnie Wam w oku? Zapraszam do przeczytania wpisu! 







Poniżej można zobaczyć wszystkie kolory dokładnie, podaje numery i nazwy lakierów:
  • 012 Pink Cherry
  • 022 Mint 
  • 032 Biscuit
  • 035 Bright Lavender
  • 043 Electric Pink
  • 097 Indian Roses
  • 115 Dancer From Rio
  • 130 Sleeping Beauty 
  • 167 Surfer Wave
  • 175 Lavender Cream










 

Semilac to firma, dzięki której miałam możliwość poznania efektu hybrydy. Obecnie nie jestem wierna tylko opisywanym lakierom, miałam okazje poznać inne firmy i ich lakiery. Wielkim plusem hybryd Semilac jest ich dostępność np. drogerii online lub w punktach stacjonarnych. Lakierów jest bardzo dużo, trudno wybrać jakiś odpowiedni dla nas kolor lub odcień. Semilac to bardzo popularna marka w Polsce i na Świecie. 

130 Sleeping Beauty i 022 Mint 


012 Pink Cherry


043 Electric Pink i 035 Bright Lavender 


035 Bright Lavender


115 Dancer From Rio 


171 Porto Marine


Jaki kolor jest dla Was najpiękniejszy? 
Lubicie hybrydy?
Copyright © 2014 Szafa Karolci , Blogger